Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

20 april 2011

En helt vanlig onsdag

Var ute med Johanna idag. Vi gick förbi en lekplats och jag sa att vi skulle sätta oss där. Johanna frågar om jag verkligen vågar? (Fastnade i en barngunga för några år sedan, så brandkåren fick komma och klippa & såga loss mig)
Vi satte oss där till slut. Vi hör någon sjunga extremt fult, vi trodde att det var några fyllon som rymt från AA. Men det var en ensam kille som gick runt och sjöng. Jag la mig i sandlådan av skratt och kissade nästan på mig (NOTE TO MYSELF: Kolla blåsan hos en läkare!)
Jag skriker till Johanna: VI MÅSTE FÖLJA EFTER HONOM!
Springer som en galning efter honom, och stackars Johanna springer efter mig. Jag hittade en ny lekplats och satte mig på en gunghäst. Lekte cp(eller lekte gjorde jag nog inte?)
Jag sa till Johanna: Det är säkert någon snygg kille i ett fönster som kollar på oss och skrattar.
Johanna vänder bort sitt huvud och jag ser att hon skäms. Jag fortsätter skrika & skratta som ett sär på gunghästen.
Vänder mig om till slut, och ser en snygg kille.
Jag hoppar av hästen, springer iväg och lämnar kvar Johanna på lekplatsen. Hon kunde inte springa efter mig denna gången eftersom hon satt fast i en gunga.

1 kommentar: