Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 april 2011

Lördag

Min tredje och sista festdag i Helsingborg. Jag var riktigt trött efter torsdags och fredags firandet, men drog ut på lördagen ändå. Vi började kvällen på utvräkningsfesten med Jasmine, Anna & Pernilla. Vendela och Emelie kom senare och anslöt sig till mängden. Vi hade det supermys! Någon idiot hade pajat apan som stod i hallen (killarna som bodde där hade en apa som var 2 m) Jag saknar redan apan. Vi drog ner i stan och söp vidare. Bettan var såklart med, utan henne är det inte fest. Det blev lite bråk på kvällen, vissa borde få ett skott i pannan och dö långsamt & smärtsamt! Åkte hem med Mikael och Claes. De följde mig hem, så jag slapp bli våldtagen.

2 kommentarer:

  1. Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

    SvaraRadera
  2. Tack för allt Amanda! <3

    SvaraRadera