Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

24 april 2011

Fredag

Fredag stack vi på utvräkningsfest. (Ett par killar som delar lägenhet har blivit vräkta, så de hade fetefest för att jävlas med grannarna) Vi var där ett tag, sedan drog vi ner till Cardinal och alla andra ställen i Helsingborg. Vi var de tre blondinerna som bara var allmänt snygga! Jag, Pernilla & Jasmine. Vi fick gratis dricka, och hade riktigt kul. En kille kom med sin hotelkort/nyckel och la den på mina bröst. Jag blev så arg att jag nästan slog honom, hur kan man vara så äcklig? Vi gick in på ett ställe, alla killar vid bordet börjar klappa och vissla, äckliga killar med backslick. Ville spy ett tag!

Vi hittade en sparkcykel med blinkade hjul, hon fick namnet "Bettan". Så Pernilla skulle köra henne förbi Cardinal, polisen står och kollar på henne. Jag springer fram till henne och säger till henne att vi kommer hamna i fyllecell. Hon fortsätter att köra henne och polisen tyckte att Bettan var cool och ville testa henne. De stod och tog på hjulen och frågade vart man kunde köpa en sådan. Vi skulle äta, och jag orkade inte med kön. Jag sa: Ursäkta mig, men jag är tjej så jag har företräde och är VIP. Killarna aktade sig och jag fick beställa! Me happy.

Bilder kommer snart

2 kommentarer: