Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 augusti 2011

Yoghurt krig

All personal fick reda på att jag fyllde år. Så alla ville kasta i mig i poolen med skor och kläder på. Jag stod vid poolen och såg att några från baren stod och gömde sig bakom en grotta. De hoppade fram och slängde i mig i poolen. Så fick gå blöt igen och utan skor. Fick en massa fina presenter av mina underbara vänner. Kommer sakna dem så mycket när de är borta. Jag och Amy bråkar varje dag, vi slåss nästan så mycket som vi bråkar. Men vi blir vänner lika snabbt. Vi har spelat in en massa videos de senaste dagarna. Igår attackerade jag Katerina med pudersocker. Jag jagade Amy och pudrade henne med. Sen kom Katerina med gammal yoghurt och kastade det över mig. Jag tog flaskan och dränkte henne med. Det luktade så äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar