Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 augusti 2011

Killing game

Ni vet "mördarleken" som jag skrev om? Jag var på kontoret och tjejen som hade mig flög på mig med en sax i ansiktet. Jag fick panik och försökte kasta bort henne, hon började bita mig och jag bet henne. Det blev en tuff match. Hon började gråta senare och sa att det inte var rättvisst att jag vann. Tjejen är 26år och gråter över ett jävla spel. Ganska patetiskt! Var ute med Alessandro, Naty, Vittorio och Pascuale igår i Bordalino. En äcklig vakt tar tag i mig när vi ska hem och säger: Det är inte dags för dig att gå hem än. Han försökte kyssa mig. Fy ville bara kräka honom i ansiktet. Vi gick för att äta mat, och jag hörde en valp i buskarna gnälla. Jag försökte trycka in min mat genom staketet.
En kille satt och åt pizza och jag sa: Ge mig din pizza, jag ska ge den till hunden.
Killen: Nej, jag är hungrig.
Jag: Ser det ut som att jag bryr mig, hunden är viktigare än dig!
Killen: Tack så mycket.
Jag tog pizzan och gav det till hunden. Tror att han hatar mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar