Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

04 augusti 2011

Ny pojkvän?

Idag är jag ledig, vilket innebär shopping! Woho. Det blir först en runda med grabbarna för att handla choklad & vin. Sedan blir det en runda med Natalia för att shoppa snygga kläder och väskor. Kanske en runda på stranden om vi orkar. Det finns en pojke som är 11 år, han är kär i mig och ger mig blommor varje dag. Han vill alltid ta foton med mig. Han är så söt! Bruna ögon och brunt hår, synd bara att han är 11 år, annars hade han varit min för längesedan. Alla barn springer efter en på Happy Disco och vill ha ens autograf och pappaorna vill bli fotad med en. Jag kommer verkligen sakna detta livet när jag är tillbaka i Sverige igen. Det bästa med mitt team är att vi sitter och skämtar om underliv under middagen så att ingen har lust att äta mer. Alla säger att jag borde starta en talkshow om pussies, eller en bok med alla skämt i. Det var en unge som hade bajsat som en elefant, såklart tog jag ett foto. Vi hade lunch och jag var tvungen att visa fotot för alla, och alla tappade matlusten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar