Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

01 mars 2012

Lost and find


Idag blir det att träffa bästa Natalie, blir en lång fika där vi ska ta igen allt vi missat i varandras liv de senaste månaderna. Natalie är en person som får mig att flippa ut helt, hon har den inverkan på mig. Vi hittade på en massa dumma saker i våra unga dar. Vi var direkt inga änglar om man säger så. En period skolkade vi varje dag från skolan, för att vi ville hem och äta pulvermos. Vi åkte land och rike för att festa. En gång fastnade vi i en stad lång åt helvete, och min mamma tvingade hem mig. Natalie ringde ett samtal och det kom två killar i en stulen bil. Vi satte oss aldrig i den bilen. Jag hade en bra tid som ung, en massa bra och dåliga minnen. Men mest bra!

Ikväll blir det också en tur till Häljarp och träffa Helena. Igår på City Gross lyckades hon tappa bort sin brors bankkort. Så hon fick en panikattack, det enda jag kunde göra var att skratta. Vilken snäll kompis jag är va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar