Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

26 mars 2012

Underbar vecka i Kalmar


Min vecka i Kalmar har varit fantastisk! Vi var ute och festade varje dag, träffade gamla vänner och njöt av allas sällskap. Det var en massa avskedsfester för grabbarna som pluggar journalistik. Så det var en massa tacktal och gråtande män överallt. Mitt favoritställe i Kalmar är Palace, ett perfekt dansställe. Johanna och Sara kom i lördags, så det blev en galen natt. Vi hittade på en massa dumma saker, men kul vi hade! Vi hittade en kundvagn från Systembolaget, tvingade Sara att sätta sig i den. Rullade in henne på Max, och körde henne rakt in i kön. Åh vad jag skrattade. Vi hann gå ut på ALLA uteställen som finns i Kalmar. Bra jobbat!
Till påsk ska alla tjejer träffas igen på inflyttningsfest i Lund, och tjejmiddag i min stuga. Kommer bli en bra påsk.
Tog hem Linus hund från Kalmar till Landskrona, när jag kom till stationen stod hans föräldrar där med choklad till mig. Härliga människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar