Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 mars 2012

My lovely weekend

I fredags var jag ute med Anna. Skulle hem tidigt hade jag bestämt mig, men det slutade inte så. Det var en perfekt fredag med underbara Anna.
I lördags träffade jag Isbella och Nathalie i Helsingborg. Anna mötte upp oss senare. Vi var överallt. Nathalie spottade dricka på alla inne på Tivoli och dansade som en apa. Har nog minst tio blåmärken från Nathalie, hon skulle slå en hela tiden. Det var en galen natt! Vi tog tåget till Lund vid halv sex på morgonen. Isabella försökte få en taxi att köra till Åkarp för 50 kr, så han kastade ut henne. Hon satte sig i en annan taxi för att värma sig. Nathalie lyckades dra på sig en urinvägsinfektion. Galet bra helg har jag haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar