Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

14 maj 2014

Du finns i mitt hjärta

Jag är troende, vilket många har väldigt svårt att acceptera. Låt mig tro på vad jag vill, ni behöver inte tro på det. 
Jag går inte i kyrkan varje söndag, men det gör inte mig till en sämre kristen för det.
Jag har alltid med Gud, vart jag än befinner mig. 
Så att stå i Vatikanen och se Påven hålla tal var magiskt!
Ja det var en underbar dag. Känna all  och kärlek bland alla människor.
Älskar att se alla nunnor och präster överallt i Rom, jag mår så bra av att ha dessa positiva människor i min närhet.

Får ofta höra att jag är dum som tror på Gud, sen får jag höra från många att det är starkt av mig att tro på något och att de också vill tro på något.
Får nästan alltid en dum kommentar: Hur kan du bevisa att Gud finns?
Han finns i mitt hjärta, det räcker för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar