Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 maj 2014

Rom, jag är kär!

Jag älskar Italien, vill inte tillbaka till Sverige. Innan jag fyller 30 ska jag flytta hit, och aldrig återvända till Sverige. 
Det är helt galet hur männen passar upp en här, och jag älskar det. Det är alla småsaker som gör det. Att bli bjuden är aldrig fel, även om det bara handlar om kaffe och icke dyra saker. Det är tanken som räknas!

Jag minns när jag fick jobb i Italien, packade ner allt och kom hit. Jag var så glad och lycklig. Det var en bra tid i mitt liv, allt var perfekt och underbart. 
Kommer alltid att vara svag för Italien.

1 kommentar:

  1. Hi Amanda,
    you're welcome to Rome!!! ;)
    Have a nice day in our city.
    Lorenzo

    Fratelli Posti - fashion shop
    via Angelo Poliziano 68
    Rome (downtown)
    www.fratelliposti.com

    SvaraRadera