Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

12 maj 2014

Rom

Dag två spenderades i Colosseum. Vi stod i kön in till Colosseum, en kille som jobbar på stället släpper ut oss ur kön och ber oss att följa med. Vi slapp stå två timmar i kön, vi gick direkt till kassan. 
Jag och mamma stod bara och skrattade, skönt att inte behöva köa.

Vi skulle betala för vår pizza på restaurangen, vi behövde inte betala om vi stannade kvar på kaffe. 
En bra deal! Så vi stannade kvar på kaffe. De ville bjuda ut oss på en drink ikväll. Tackade kanske.

Har blivit kallad Shakira ett antal gånger idag.
Var nära på att slå ner en kille. Han vägrade att lämna mig ifred. 
Mannen frågade min mamma varför jag var så arg och bitter. Han frågade om jag hade pojkvän, om det var därför jag var så sur. Tur att jag inte slog ner honom, hans vän var en polis.

2 kommentarer:

  1. haha det är så när man är så extremt snygg ! ;) :D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Att vara blond i Italien har sina fördelar :)

    SvaraRadera