Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

01 oktober 2009

Han.

Jag såg honom idag, jag var med mamma på City Gross och där stod han. Jag ville bara springa därifrån, men benen ville inte röra sig. Han vände sig om och kollade på mig. Mina ben började fungera igen, sprang in i en hylla. Det föll ner lite saker. Han kollade på mig med ett leende på läpparna. Jag ville bara kräkas, jag mådde så dåligt. Jag ville bara försvinna från jorden. Han var där med sin mamma och syster. Jag ville rent ut sagt dö. Jag har inte mått så här dåligt på länge. Jag vet att vi bor i samma stad och att jag kommer träffa på honom fler gånger. Men jag vill inte det, jag vill bara glömma honom och alla våra minnen. Det gör så ont att tänka på honom och minnena. Vill radera allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar