Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 november 2010

Don't ask me why

Igår var jag ute med Bella. Jag skulle bara dricka lite eftersom jag skulle jobba idag, jag bestämde att jag skulle dricka max 4 glas vin och 2 groggar. Det slutade med minst det dubbla, vilket inte var smart. Vi var hemma hos någon Mikael eller vad han hette. Vi satt och skrattade åt en kille som hade cirka 10 kg vax i håret. Vi drog vidare till en annan fest och där spelade vi olika kortspel. Alla la kort på mig, så det gick snabbt att dricka. När jag vaknade imorse hade jag fyllt min handväska med stenar och blad.

Idag blir det utgång i stan med Borg och Tomas, eller utgång med Bella i Helsingborg.

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen du deltagit i på bloggen avslutad, kika in och kolla om det var just du som vann!

    Om det inte var du så var inte ledsen för det! En tävling där du kan vinna ett nallebud från Nallebudet.se är igång på bloggen :)

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera