Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

21 november 2010

KATASTROF!

Kan beskriva min lördag med ett ord: Katastrof. Bella och Nina kom till mig och mamma körde oss till HA-klubben i Helsingborg. Kevin hade sin 20års fest där. Vi åt lite mat och började dricka. Det fanns en massa lammkött på plats, yummie. Jag och Nina ville ner i stan, men Bella ville stanna kvar med en kille hon träffat innan. Vi blev sura på henne och började bråka riktigt mycket, ALLA hörde oss skrika. Jag och Nina drog ner i stan och vi var arga och sura. Hatar vänner som dissar en för en kille, orkar inte sånt. Vi kollade runt på lite uteställen i Helsingborg. Bella kom efter någon timme och var förbannad, hon hade bråkat med killen och började bråka med Nina på McDonalds. Hon skrek en massa fula saker och Nina började gråta, vi skulle dra på efterfest och Nina slutade inte gråta, det blev katastrof. Nina är från Jönköping och hon ville hämta sina saker hos Bella och ta in på hotel. Nina lurade vår ena vän, han körde henne till Landskrona för att hon sagt att hennes pappa hade dött, vilket var en lögn. Vem fan ljuger om en sådan sak? Jag och Bella hade kul, tills jag trillar ner för 26 trappsteg. Det känns som att en elefant hoppat på mig. Kan inte ens resa mig själv utan hjälp. Det är hemskt. Tog taxi hem och somnade direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar