Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

14 november 2010

Lördag

Igår blev det Helsingborg med Caroline och Johanna. Vi gick runt till olika ställen, och hamnade på Utposten. Träffade en australiensare som tvingade mig att spela Black jack i två timmar. Han bjöd på dricka hela kvällen och han började bli för mycket. Victors kompisar skulle spela min "pojkvän" men de förstörde allt. Vi drog vidare till Tempel. Träffade Emma där och dansade. Vi satte oss ner och en kille började stirra på mig hela tiden. De satte sig vid vårt bord, så jag gick och så följde han efter. Sär! Jag satte mig igen och han fortsatte stirra, han var 2 m från mig hela tiden. Ville bara gå fram och fråga vad hans problem var. Jag lät honom stirra, orkade inte bry mig. Vi skulle ta bussen hem vid 5. Det kom fram en kille när vi satt och väntade på bussen. Det blev lite tjaffs, och vi trodde att han skulle råna oss. Johanna ville kasta kebab på honom. Det slutade med att han kastade vitlökssås på oss. Åh vad jag blev arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar