Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

08 november 2010

Halloweenfest

I lördags förfestade vi hos Glenn. Glenn skar sönder Arne(det söta monstret som är med på bilderna) Vi drog till Helsingborg och skulle äta lite på McDonalds. Killarna som var utklädda till horor gick runt och försökte sälja sig. Jag var nära på att kissa på mig så mycket jag skrattade. Killarna (hororna) gick fram till poliserna och frågade hur mycket man fick i böter om man sålde sig. De sa att man fick fängelse. De frågade poliserna sen om de ville köpa dem för en natt, HAHA. Vi drog till festen och söp oss fulla. Festen stängde tidigt för grannarna klagade, vi drog ner i stan och gick runt till en massa ställen. Efterfesten slutade hemma hos Ida. Jag och Johannes skulle ta bussen hem vid 06, men det gick ingen så vi stack till MdDonalds för att äta. Men de serverade inga hamburgare, bara frukost. Vi beställde en massa mat och tryckte i oss det. Sen vid 07 tog vi bussen hem. Sov hela söndagen, så skönt!










1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ville vara med i min Goodiebag Tävling! Under Onsdagen kommer vinnaren läggas upp på min blogg. Missa inte att kika in & see om det blev du:)!

    Kram

    SvaraRadera