Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

12 januari 2011

How could this happen to me?

Allt är skit just nu. Är så ledsen, bara gråter hela tiden. Var och skulle göra mammografi, trodde att de skulle klämma sönder mina bröst. Men de gör bara sånt på kvinnor 40+. De gjorde ett ultraljud istället. De hittade en tumör/cysta i vänster bröst. Jag fick tårar i ögonen och mamma med. De började mäta den och den var 6 mm stor. Det kan vara ofarligt eller farligt. Är så rädd att det ska vara cancer. Mamma har aldrig gjort mammografi, så vi vet inte om det kan finnas i släkten. Är så arg, ledsen och rädd nu. Vill bara ligga ner och inte vakna och gå upp. Hoppas att jag får tid snart till en biopsi så att jag kan må lite bättre och känna mig lugnare. Det är så jobbigt att inte veta. Veta om det är farligt eller ej. Kommer bli galen på all den här väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar