Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

26 januari 2011

Språkresa

Jag har alltid drömt om att åka till Sicilien. Har en förkärlek till Italien. Sola, bada och träffa en massa härliga människor tillhör dit.
Jag skulle verkligen vilja vinna en språkresa till Sicilien och lära mig det italienska språket mer. Skulle vilja klara mig själv i Italien med mina språkkunskaper, åka på en roadtrip genom hela Italien och kolla in alla snyggingar. Om jag hade åkt iväg på en språkresa dit skulle jag vilja bo i ett mysigt hus hos en trevlig familj, äta en massa pasta och dricka goda viner. Skulle lära mig alla pasta och vinsorter som finns i Italien. Skulle vara så mysigt att sitta på att café och träffa alla som bor där, höra allt om staden och lite därtill.

http://www.blueberrysprak.se kan man hitta språkresor till alla möjliga länder och möjlighet att lära sig de flesta språken. Ett perfekt måste att göra här i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar