Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

30 januari 2011

Lördagkväll i Helsingborg

Mötte upp Jasmine på Knutan och vi drog vidare på förfest. Vi spelade olika spel och och förlorade hela tiden. Vi drog vidare till Bryggaren och gick upp till en random människa och festade där. Vi drack en massa goda shottar och drinkar. Jag började bråka med en kille, vilket jag alltid gör på fyllan. Vi drog ner i stan med killarna och gick på olika ställen. Vi drog tillbaka till Bryggaren och fortsatte festa. Jag skoj bråkade med en av killarna hela kvällen och ALLA blev riktigt sura på oss. Råkade sparka hans kompisar och jag fick en fläskläpp av en av killarna, det var en sjuk kväll! Vi skulle sova sex personer i ett litet studentrum, jag la mig på golvet för jag inte orkade slåss med de andra, gav upp och la mig på mattan. En annan sov på bordet.
Det var en lyckad kväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar