Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 januari 2011

Onsdagsmys

I onsdags skulle jag ut med Mikael och Prit. Men vi stannade kvar hemma hos Mikael och drack. Mitt i allt fick vi för oss att bada i hans bubbelpool. Vi tryckte in oss i det lilla badkaret och drack drinkar. Jag satt med t-shirt och shorts, de undrade om jag blivit muslim och skämtade om att muslimer hade mindre kläder på sig än vad jag hade. 4 på morgonen var vi hungriga och skulle laga mat. Killarna gjorde en trerätters till oss. Micrad pyttipanna, vitlöksbröd som var lika hårt som knäckebröd, hamburgare som var sega som tuggummi och kanelbullar som var hårda som sten. De bara kastade in allt i ugnen och trodde att det skulle bli gott. Men nja, inte det godaste jag ätit direkt. Åh vad jag fick ont i magen av allt skratt att kolla på dem när de försökte laga mat. Stackars deras framtida fru och barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar