Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 maj 2011

At Paparazzi

Igår blev det utgång på Paparazzi i Lazise. Innan dess hade jag sprungit till campingen bredvid för att köpa vin. Pimplade upp vinflaskan snabbt och vi begav oss ut i natten. Vi gick genom en liten skog, så jag gömde mig bakom ett träd och hoppade fram och skrek. Alla fick panik och en eller annan sket nog på sig. Inne på Paparazzi raggade ägaren på mig, inte okej! Det var ett gäng från Österrike, så det blev drinking games med dem. På vägen hem åkte vi hem med psykologen (De har hyrt in en psykolog för att testa oss hur vi klarar av olika situationer) Vi satte oss i hans bil och han körde oss hem, i 190! Han kör full och snabbt som en idiot och jag ´skriker SVÄNG, han slirar in och bilen hamnar i blomster rabbaten, alla på parkeringen ser det och blev rädda. Höll på att skita ner mig. Jag såg att en kille satt ute, så jag gick fram till honom och sa: Can I rape you?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar