Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

10 maj 2011

Milano baby

Jag och Ardiana är i Milano nu, vi har varit här i tre dagar. Vet inte hur länge vi stannar, hoppas jag hinner hem en runda till Sverige innan jag börjar jobba igen. Vi har testa på utelivet här i Milano and we love it! Älskar att vara blond i Italien, gratis mat, dricka & taxi. Killarna är helt galna, och det är underbart. Vi gick in på ett uteställe där de hade livemusik, bandet slutar att sjunga och en från bandet skriker: Åh hej, vad heter du snygging? Så de spelade en låt till mig, och jag var överglad. Vi blev förföljda av en fransman & en italienare som vi träffat dagen innan, vi sprang till taxin så rädda vi var. Vi bor på världens härligaste ställe, och vi funderar starkt på att aldrig dra härifrån igen. Det blir aperitivo igen, och utgång på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar