Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 maj 2011

Saint-Tropez

Igår drog jag & Jasmine till Villan i Helsingborg. Vi skulle in i tältet, men vi fick inte komma in för vi hade dricka med oss. Vi satte oss på trappan vid en söt kille, efter ett tag kom hans kompis också. Jag hade med mig en vodka och vinflaska. Vi var tvugna att dricka upp allt. Vi satt och drack drinkar med jordgubbar på trappan, det var riktigt mysigt. Vi satt där i två timmar och bara snackade med killarna, sen drog vi in.
Jasmine: Han ena var nog efterbliven!
HAHA, som jag skrattade.
Vi hade min vattenpistol med oss, så jag sprutade vatten på folk, de trodde att det regnade och kollade upp i taket, upprepade samma grej ett par gånger. Vi höll på att kissa på oss av skratt, så vi blev upptäckta! Vi hittade nya offer hela tiden. Det kom fram ett par killar och låtsades vara utbytesstudenter, en lekte italienare. Jag insåg direkt att han inte var det, sa det till Jasmine på svenska att de drev med oss, killarna skrattade, de bara: Fan ni kom på oss!

1 kommentar:

  1. så tråkigt att jag inte hinner hem och träffa dig innan du åker igen :(! PUSS

    SvaraRadera