Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 maj 2011

Det nya livet i Italien

Vet att ni har saknat mig! Ska uppdatera er lite om livet här i Italien. Valborg firades i Milano med Bella, Ardiana & Jenny. Ni bor vi i Lazise, och jag stormtrivs här. Vi har långa träningsdagar, men vi lyckas dra ut varje kväll ändå. Har nog druckit alla vinsorter som finns i Italien. Vi bor i små hus. Har träffat både underbara killar och äckliga killar. Igår hade vi en show, vi hade en tävling och man skulle pussa så många killar som möjligt i publiken på 40 sek. Killarna var snälla och hjälpte mig vinna, när det var min tur ställde sig alla killar upp och sprang fram till scenen. Vi har smitit in på vingårdar på fyllan för att äta vindruvor som fyllemat. Åh vad jag älskar att vara här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar