Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

15 september 2011

Back in Sweden

Jag är tillbaka i Sverige. Landet lagom. Hade jacka på mig igår men ändå frös jag, skakade som en galning av kylan. Folk trodde väl att jag var drogpåverkad eller bara galen, men jag frös så in i helvete. I Italien hade vi genomsnitt 42 grader per dag, så där behövdes ingen jacka. Det är tråkigt att vara tillbaka här igen. Var i Malmö och hämtade passerkort och nycklar till sjukhuset, eftersom jag kör vattengympa på Barn- och ungdomshabiliteringen. Besökte brorsan med, fick en glassmaskin från OBH Nordica. Så kommer göra en massa glass framöver. I Italien åt jag italiensk glass varje dag, det var så gott! Idag när jag var i Malmö och gick, cykla det förbi en gammal gubbe och slog till mig på rumpan. Jag blev så paff att jag inte visste hur jag skulle reagera. En gammal gubbe på cykel, sjukt ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar