Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

19 september 2011

Jävla idiot knarkare

Det var en hemsk natt. Halv tre på natten hör jag att någon står och håller på att slå in dörren. Öppnar dörren för att se vem det är. En galen man springer in och knuffar mig in i väggen och säger att han ska döda mig och min bror. Han är en man på 31 år med barn! Han måste ha varit hög på droger eller extremt full. Jag var så rädd att jag nästan sket på mig, efter att han hade gått kändes det som att jag skulle spy hela tiden, men det kom inget. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Var och gjorde en polisanmälan imorse. Det är inte okej att göra så. Helt sjukt vad det finns för människor på denna planet.

1 kommentar:

  1. OJ! fan skadad människa.. hoppas han åker dit, eller att ni får skadestånd för fan. usch!!!! hoppas du mår bra.

    SvaraRadera