Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 september 2011

My lovers in Italy

Vet inte hur många gånger jag har fått frågan om jag hittade en kille i Italien. Svaret är både ja och nej. Jag dejtade två killar under min tid där, nej inte samtidigt. Det visade sig att både var psykfall. Eller är det bara jag som är överkänslig? Den första spionerade och förföljde mig. Han var alltid bakom mig vart jag än gick, jag kunde inte vara ensam med mina vänner ens. Tur att vi aldrig kom längre än en kyss. Han skrämde mig riktigt mycket. En dag hade han tagit sig in i min lägenhet.
Den andre var ett svin. Han förstörde många fina dagar för mig, min födelsedag var en av dem. Vi kom aldrig till en kyss ens, vilket jag är väldigt glad för. Som tur blev jag aldrig kär i någon av dem. Men jag vill hitta en italiensk kille i framtiden, en normal sådan. Svenska killar är så tråkiga och fega.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar