Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

12 september 2011

My last day of working in Italy

Igår var det min sista jobbdag här i Italien. Jag är både glad och ledsen över det. Glad att träffa vännerna och mina älskade hundar igen, men ledsen över att lämna Italien och värmen. Men ska nog plugga i Torino nästa år, så jag kommer tillbaka till Italien igen. Har inget att hämta i Sverige, Italien är landet som jag vill bo i. Här finns god mat, gott vin, värme och snygga pojkar. Vad mer kan man önska sig? Vad fan finns det i Sverige? Kyla och fula pojkar! Ska bara skaffa pass till min hundar, sen drar vi ut på många äventyr. Imorgon kväll åker jag till Sverige. Där är inte mer än 20 grader, kommer att frysa ihjäl. Känns som att jag får plocka fram dunjackan. Hoppas jag hinner åka på en resa med Jasmine innan jul, hon skulle komma till mig, men såklart trillade hon och bröt foten. Så vi får resa när hon är hel igen. Till värmen och de snygga pojkarna.

1 kommentar:

  1. :D gör vi.

    haha jag har kollat lägenheter i italien men inte hittat ngn man kan hyra för en längre tid, sjukt sugen dock. fatta vad coolt det hade vatt, vill inte sitta fast här längre.

    SvaraRadera