Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

26 december 2009

En mycket trevlig kväll med lite tjafs och sånt...

Igår kom Wikman hit, vi åt och drack lite. Sen kom Johanna. Vi stack till Julia och förfestade där lite med Vendela, Amanda, Jacob, Fanny & Julia. Vi drog ner till stan lite innan stägningsdags. Wikman och Johanna försvann. Jag letade efter dem, men hittade dem i kön till Tages. Jag väntade på Pierre och Nicke för vi skulle in. Wikman och Raita hade redan kommit in så vi stod och väntade för att få komma in. Bakom mig stod det två kvinnor på 30+. De började tjafsa med mig och Nicke. Den ena kvinnan hade en pälsjacka från H&M. Hon stod och sa att den var äkta till alla. Jag tog tag i hennes lapp på ryggen och såg att den var från H&M. Sen sa hon att hon inte ville bära äkta päls. Så säger alla som inte har råd, sa jag. Hennes kompis blev arg och skrek på mig. Jag frågade om de rymt från ålderdomshemmet och att det inte var något dansband som skulle spela ikväll. Den ena knuffade till mig och jag gav henne en knytnäve så hennes glasögon föll av. Jag stod och asgarvade. Hon i pälsjacka knep och rev mig, så jag sparkade till henne och rev henne också. De försökte få en massa killar och tjejer att slå mig och Nicke. Killarna framför mig kände kvinnorna, men de bara skrattade och sa att dem var knäppa och att vi inte skulle bry oss om dem. Kvinnorna gick bort från kön och gick fram till vakterna, de sa till vakten att han inte skulle släppa in mig, Nicke & Pierre. Men vi kom in ändå. Kvinnorna fick inte komma in alls! HAHA
Sen efter Tages följde Wikman och Raita med mig hem, vi låg och trängdes i min säng.


1 kommentar: