Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 december 2009

Söndrig actionman


Jag kommer ihåg en gång när jag var liten. Min bror lekte med en kille som hette Alex på sitt rum. De gick ut och lekte efter ett tag, så jag smög in i hans rum för att ta Marcus actionman. Jag lekte med mina barbies och actionmanen. Helt plötsligt går den sönder. Jag får panik, lämnar leksaken på hans rum och går hem till Alex mamma och säger att han förstört Marcus leksak. Marcus och Alex kommer dit. Ingen av dem förstår vad som händer. Alex mamma frågar varför han tagit sönder leksaken utan att säga något. Alex säger att han inte vet något, att han är oskyldig. Hans mamma blir arg på Alex, för hon tror att han ljuger. De åkte direkt till affären och köpte en ny.
HAHA, så snäll jag var i mina yngre dar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar