Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 december 2009

Julafton

Min julafton var perfekt. Först kom Katja och Christofer hit, vi åt lite mat och kollade på Kalle Anka.
Vi anlände till Helsingborg efter att Kalle Anka slutat på TV:n. Det första vi fick när vi kom in genom dörren var välkomstdrinkar av Isabell. Hela kvällen fyllde de på olika saker i glasen, vilket jag gillade. Det bjöds på kalkon, eftersom vi åt dansk julbord. När det var dags för gröten så tog jag så mycket att jag trodde jag skulle spy. De tvingade mig att ta mer, för vi skulle hitta mandeln. Jag var tvungen att offra mig för laget. Sen tar Mats upp mandeln och skrattar. Han hade haft den hela tiden! Han fick en present för att han hittade den, men eftersom alla tyckte synd om mig så fick jag den. Vi åt Toblerone tills vi sprack. Mats hade fått en Toblerone som vägde nästan 5 kilo. Det var inte små bitar, en bit vägde 350 gram…
Jag fick min efterlängtade locktång, en OBH Nordica Björn Axen.
Man får jätte fina lockar av den.
(eftersom jag inte hittar min kamerasladd, så kan jag inte lägga upp bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar