Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

08 december 2009

Jag är inte gravid


Idag skulle jag och mamma iväg för att hämta min morbror och hans son. Har inte sett dem på nästan 2 år. Jag fick en ide att jag skulle låtsas att jag var gravid. Jag blåste upp en kondom (hade inga ballonger)och satte den under min klänning. När jag skulle ut ur bilen för att hälsa på dem, låtasdes jag som att det var jättesvårt att komma ut. De kollade på mig och skrek: Vad fan har du gjort din jävla idiot, vem är pappan, han ska dö! Sen frågade de min mamma hur hon kunde låta mig behålla barnet. Hon sa: Vadå? Amanda har bara gått upp lite i vikt. Jag hade nog märkt om hon var gravid. Så drog jag ut kondomen och dem skrattade och puttade in mig i bilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar