Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

17 januari 2010

Fredag

Jag har inte varit hemma på nästan hela helgen så jag har inte kunnat blogga. I fredags var det fest för Christoffer, han fyllde 21 år. Jag och Lina funderade på hur vi skulle ge presenten till Christoffer. Om vi skulle kasta den i ansiktet på honom och skrika: In your face, bitch! Eller kasta den och skrika: tänkt snabbt. Men det blev inget av det. Jag hittade en trehjulling som jag körde in med i hissen. Körde runt på alla våningar. Skulle göra min entre till festen med trehjulingen, men det var för många trösklar. Jag skulle ut på gården och hämta vin, jag fastnade i gallret med min arm, så Lina fick springa ner och hjälpa mig, annars hade jag frusit ihjäl fastklämd i ett galler. Ingen vacker död. Jag och Dick hade vattenkrig, vilket jag tyckte var skitkul. Nicke försökte övertala oss att vi skulle följa med och kapa en båt. Leka pirater med papegojor, ha träben och allt som hör till. Polisen var utanför festen ett antal gånger, kom båda vanliga bilar och piketbussar. Några på festen hade bråkat med dem på 5:e våningen. Sen kom Götahus också. Jag körde runt i stan med trehjulingen och tyckte att jag var skitcool. Robban körde runt med den, men han trillade och slog i huvudet. Jag hade världens rumpvärk efter den jävla trehjulingen, har fortfarande ont. Aldrig mer säger jag.

1 kommentar:

  1. haha, kommer sakna dina sjuka upptåg. kommer nog inte hitta någon som dig i kalmar! Jag planerar redan en resa hem till skåne ;D saknar dig med, jag är helt jävla ensam i en lägenhet och jag hittar fan ingenstans. Imorgon börjar skolan! Puss

    SvaraRadera