Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 januari 2010

Grattis Tindra "Tinky-Binky"

Idag fyller min Tindra "Tinky-Binky" ett år! Min underbara lilla vovve. Hon har gett mig så mycket lycka och kärlek. Hon sover alltid med mig, utan mig kan hon inte sova bra, inte jag heller. Tindra och min andra hund Kevin "Belvinious" är mitt allt. Varje gång jag kommer hem, hoppar dem och ska pussa på en. Det känns så skönt att stiga in genom dörren, för man vet att dem blir så glada när man kliver in.
Ska ha kalas för Tindra. Har gjort smörgåstårta till henne, oxfile och fläskfile ska stekas till min prinsessa. Sen har jag gjort en tårta, men den kommer nog hamna i min mage. Har köpt en massa nya kläder, leksaker och ett nytt hus till henne. Vi ner till hundshoppen igen, så får hon välja lite mer saker.
Hoppas hon uppskattar det jag gjort för henne. Annars åker hon ner i mixern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar