Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

24 januari 2010

Hakuna matata

Hejsan mina fula och feta läsare. Nej, jag är inte död. Även om ni velat de. Jag är odödlig! Nu undrar ni säkert vad jag gjort i helgen? Nej, jag har inte suttit inlåst på en vind. I fredags åkte jag till Nydala(gettot)vi förfestade där hemma hos Mm. Vi drog vidare till Limhamn med Andre och Emil. Det blev en massa vindrickande med härliga människor. Jag är svag för killar i kavaj med fluga/slips. Vi skulle ut på Crown. Men det känns som ett fjortisställe, 92:or får komma in nu. Vem vill hänga med småbarn!? Vi drog tillbaka till Nydala för att sova och slå in skallen i en hylla. Det är ingen riktig fylla om man inte lyckats skada sig.


















2 kommentarer:

  1. Haha, har du börjat inse att 92:or är små nu?

    SvaraRadera
  2. haha ja ;P inte kul med lammkött längre. 88:or eller äldre är det som gäller

    SvaraRadera