Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

30 januari 2010

Lokalfest

Igår var det lokalfest i Örja. Det började segt, fanns bara en massa småbarn. Efter ett tag kom det mer folk. Träffade gamla vänner som jag inte sett på hur länge som helst, mys! Nille satt (toa) vakt. Han torkade rumpor efter toabesöken för 10 kr.
Jag och Ida pratade om en kille, jag var säker på att han var 94:a. Ida gick fram och frågade om han var det, det var han icke. PINSAMT! Hoppas han inte tog illa upp, hehe. Sen fanns det världen snyggaste kille på festen, jag kunde inte släppa blicken från honom. Lina deckade vid bordet och trillade HELA tiden, sånt som händer. Jag och Prit stod säkert i en timme och dansade, sen hade jag så ont i fötterna att jag knappt kunde röra mig, fick rulla hem i en skottkära.





2 kommentarer:

  1. HAHAHA, vad snackar du om?!
    Jag deckade inte, för jag satt och smsa ;) & sen var det dessutom ashalt där inne så jag halkade. ;D

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag var inte någon toavakt :P

    SvaraRadera