Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

14 maj 2010

Ett hemskt uppvaknande i Helsingborg

Vaknade upp i Helsingborg, mamma hämtade mig i stan och vi drog till Väla. Tvingade in henne på The phone house för att fråga killarna i kassan om min mobil hade kommit. Killarna var heta och jag ville inte gå in där med morgonrufs, gårdagens kläder och smink. Inte trevligt alls.
Mamma blev riktigt sur och sa: Så jävla snygga var dem fan inte, han ena likna en tjej i sitt jävla hår.
Jag: Men det är snyggt när killar har lite långt hår.
Mamma bara kollade på mig och sa: Har du tappat dina linser?

När vi kom hem trodde jag att jag skulle få sova ut, men icke! Vi drog till Häljarp och var där hela dagen. Där fanns världens sötaste unge, jag sträckte fram handen så hon fick lukta på mig och sen kunde jag klappa henne (så som man gör när man ska hälsa på en hund)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar