Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

22 maj 2010

Lundakarnevalen dag 1

Fredagen spenderades i Lund. Raita och Helena kom hem till mig. Vi drog till Lund och träffade Madde, Maria och Veronica. På bussen hem till My flippade Maria ut helt! Hon lekte handikappad och jag skattade tills jag började gråta. Vi drog hem till My och började förfesta. My och hennes kille stod för all sprit hela kvällen. Det blev en massa spritspel och olika lekar. Vi skojade runt och hade kul. My och Maria började bråka ett antal gånger, vilket inte var så kul för oss andra. Synd att det blir så. Vi drog ner i stan och kollade runt.
Jag, Linus och Patrik sprang över spåren för vi inte orkade gå, vakterna kom och tog Linus och Patrik. De tog inte mig och jag var överlycklig och skrattade åt Patrik och Linus. De blev utkastade från stationen och min dag var gjord.

Nu ska jag och Helena hem till henne ett tag och busa runt i Häljarp. Ikväll blir det förfest hos Sara och en utgång i Lund.
Bilder kommer lite senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar