Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

04 maj 2010

Myspys i solen

Idag skulle jag ha sovmorgon, men mamma stoppade mina planer. Hon puttade ner mig från sängen och började hoppa i min säng. Kändes som att det var jordbävning. Hon tog tag mig i håret och drog ut mig i köket, hällde kokande kaffe på mig och sa: Är du vaken nu!?
Vi åkte till Lund för att kolla efter något fult att ha på sig nu när sommaren är på väg, men vi hittade bara snygga saker. Mamma åkte hem och jag stannade kvar i Lund och fikade med Jonathan, vi drog till en mysig krog och åt en riktigt god middag. Nu sitter vi på Jonthes balkong och spottar på alla som går förbi. Ångrar att vi inte köpte vattenballongerna på Tiger. Vi får väl ta använda kondomer från valborg i parken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar