Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 maj 2010

Kalmar

Är i Kalmar hemma hos Anna.
Vi började med vin och cider hemma hos Anna igår. Vi drog ner till studentpuben och kollade läget. Vi drog vidare hem till Annas klasskamrater och drack ännu mer vin. Efter ett tag var det dags för Harrys. Annas granne höll i en klubb lite längre bort, så vi stack dit och kollade in stället. De spelade jättebra musik där iaf. Vi sprang tillbaka till Harrys och dansade runt på alla våningar. Slutet av natten närmade sig och jag följde med några random människor på efterfest. Eftersom Anna skulle upp tidigt till skolan (MOHAHAH) så gick hon hem. Jag kom tillbaka redan efter en timme eftersom jag saknade Anna.

Nu ligger jag och väntar på Anna. Mitt huvud kommer att explodera när som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar