Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

01 maj 2010

Valborg 2010

Valborg firades såklart i Lund. Vi åkte hem till Nils och började förfesta där. Efter ett tag drog vi till stadsparken och minglade runt. Jag och Anna korkade upp min vinflaska som var en halvmeter lång och drack det goda innehållet. Vi gick upp mot scenen, vi träffade en massa utbytesstudenter som ville fota oss för jag hade min partyhatt. Alla killar försökte ta den, det var jobbigt så Anna dampade loss och drog hatten ifrån dem. Vi träffade en massa snygga spanjorer, de ville pussa svenska tjejer, det är klart man ställer upp för sitt fosterland. Vi begav oss mot toaletterna och det var flera mil lång kö. Anna trängde in sig på toan och jag hoppade in, det var några tjejer som blev skitarga och skrek och försökte dra upp dörren. Vi sprang ut från toan och såklart trillar jag och slår i mina knän. Vi skulle tillbaka till Nils, och då säger Anna: Amanda, akta dig nu det är en backe där. Jag lägger mig ner och skriker: JAG RULLAR NER!

Väl hemma hos Nils fick jag tvätta av mig all lera och tejpa mina skador eftersom han inte hade plåster. Vi begav oss mot Otto Lindblads väg, det var något studenthus där. Där fanns killar som inte var från skåne, killar som pratar skånska är så jävla avtändande. Vi drog vidare till Helsingkrona nation? Jag kommer inte ihåg vilka nationer vi var på...
Jag blev lurad att följa med till Sparta. Anna och Fredde ringde runt för att fixa mitt nummer, min mamma ringde mig helt orolig och fråga vart jag var. Jag snodde ett bag in box vin från en kille på Sparta och sprang till Mårtenstorget. Vi gick hem till Nils och mamma hämtade oss lite efter fyra på morgonen.

Jag har rivsår i pannan och resten av kroppen, det bevisar att jag hade kul...








2 kommentarer:

  1. så jävla kul!!!!! saknar dig redan babe

    SvaraRadera
  2. Jag hade riktigt kul, lite för kul! ÅH VAD JAG ÄLSKAR POJKAR!!!!

    SvaraRadera