Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

03 oktober 2010

Du är förlåten


Jag har äntligen insett att jag inte kan gå och vara bitter över det som hände mellan oss och hur det hela slutade. Jag kan äntligen lägga allt bakom mig och gå vidare. Du är förlåten, trots all smärta du gett mig. Jag vill bara minnas alla bra stunder som vi hade, och radera dem dåliga. Jag hoppas att du får ett bra och lyckligt liv.

"How bout me not blaming you for everything
How bout me enjoying the moment for once
How bout how good it feels to finally forgive you
"

2 kommentarer:

  1. Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

    SvaraRadera
  2. SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

    SvaraRadera