Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 oktober 2010

My lovely weekend

Jag sa till mig själv att aldrig äta korv igen efter alla korvar jag ätit i torsdags. Det blev en massa korvar ändå.
I fredags efter jobb begav jag mig på fest med Isabella. Jag tryckte i mig ett 200g Marabou och en chipspåse på festen. Folk tittade på mig som att jag inte ätit på ett år. Jag begav mig hemåt lite innan 4. Mamma vaknade och fråga varför jag var hemma så tidigt. HAHA. I lördags kom Johanna hit. Hon sa att hon hade champagne, men det var rosévin. Jag grät en stund, men drack det ändå. Jag kände mig sviken. Vi drog ner till Utposten. Jag och Karl-Johan försökte fixa en kille till Johanna. Vi var matchmakers. Vi fixade en speed-dating kväll till henne. Johanna blev inte glad, men vi fick ett gott skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar