Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

04 oktober 2010

Otacksamma spöken

Jag hade världens underbaraste dröm. Jag var omringad av vacka (homosexuella) män. De var så snygga och helt underbara. Varför är alla vackra män bögar? Varför straffar gud mig?

Jag hittade nålar i min dusch innan. Hur de kom dit vet jag inte. Mina spöken kanske hade fest? Brukar skylla på mina spöken så fort det är stökigt.
"Det var inte jag som stökade ner, det var mina otacksamma spöken"

Funderar starkt på att ringa Ghostbusters så att jag blir av med mina spöken. Någon som har numret till dem? Hittar inte det på eniro.se
Men om dem försvinner, vem ska jag då skylla på?

1 kommentar:

  1. Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

    SvaraRadera