Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 oktober 2010

En hora med herpes

Som sagt så jobbar jag som volontär på Vikingaskolan, jag hjälper till med läxhjälp. Det satte sig fem tjejer och fem killar vid mitt bord. Killarna frågade hur många jag strulat med och hur ofta jag hade sex. Den ena killen som är 13 år säger att han strulade med 10 tjejer på en kväll och att hans kompis fick herpes. De började jaga varandra och skrek att alla som de tog på fick också herpes. Ungarna fortsätter ställa dumma frågor, som tex när jag förlorade min oskuld, hur ofta jag hade sex och om jag hade slagit många tjejer. Vart får de all ifrån?! Jag svarade snällt att jag inte tänkte svara på deras frågor. Två av killarna ringde några tjejer, sen drog de och skulle träffa dem i stan. Så sött! De andra killarna som satt kvar sa att deras kompis strulat med en hora. Jag tänkte bara: Hur kan så unga barn kunna vet så mycket om sånt? Jag blev förvånad, de lät så vuxna när de pratade om sex och sjukdomar. HAHA, det var riktigt kul att lyssna på dem...

1 kommentar:

  1. hahahaha skojar du ? så sjukt, jag hade lavettat dom & ringt deras päron.

    SvaraRadera