Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 oktober 2010

P-stavar i magen


Jag har fått nervskador i min vänstra arm. Jag skulle ta ut min p-stav för ett par månader sen, men har inte orkat sätta in en ny. Det stället jag har min p-stav på nu sätter man inte in staven längre, jätte många andra tjejer har också fått nervskador. Jag kan inte röra min arm, det känns som att en pansarvagn har kört över den. Jag mår skit just nu, blä! Måste ringa och fixa en tid. Jag kommer gråta som ett barn när de ska snitta upp armen. Jag HATAR nålar och blod. Idag fastnade jag med benet i bordet, och det slutade inte bra...

1 kommentar:

  1. Ajdå...usch..ser inte alls kul ut:/!

    Men...Roligt att du är med och tävlar hos mig om Lancome Hypnose Drama och det piffiga mainkyrsettet by Trind!

    Hoppas du "kryar på dig"!

    Stor Kram

    SvaraRadera