Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

31 mars 2010

Don't forget me

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med skola och jobb. Jag och min arbetskollega har retats med alla på jobb. Vi har sextrakasserat och varit allmänt elaka. Kanske kommer en anmälning snart i brevlådan? Jag har knappt gjort något på jobbet, bara gått runt och skojat med alla. Min arbetskollega frågade om jag visste varför det hette Skärtorsdag. Jag skrek ut att det var alla emos nationaldag, att de satt och skar sig själva och på varandra. Min kollega trodde att man skärde apelsiner på skärtorsdag (tror han sniffar lim?) Jag passar även Ellinors katt. Har lärt den att apportera, simma och vacker tass! Har matat den med cheeseburgare och gett honom öl. Har gömt alla hans leksaker och tagit fram så att han kan leka med knivar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar