Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 mars 2010

Hur kan en kille slå en tjej?

Igår kom Eva, Ellinor, Dick, Pinkie & Betty hit. Vi tog en massa shotar och spelade pil. Det blev en massa dans till "Bird is the word"
Vi drog ner i stan och gick runt på olika ställen. Ellinor säger att vi ska gå upp på fest. Vi sticker dit, helt plötsligt fick vi inte komma upp. Ellinor pratade med Filippa, men eftersom Filippa inte kan ta konservationer så sprang hon iväg och gömde sig. Vi började gå tillbaka mot stan och vi skrev ett sms där det stod "Hagrid". Filippa skickade minst 5 killar och några tjejer på oss, men gömde sig i lägenheten. Oliver skrek hora, slyna & att han skulle döda mig. Jag sa: kom då. De kom och en tjej flög på Ellinor. Jag försökte gå mellan och jag blev själv nerdragen. Tjejen tog Ellinors väska och kastade den i dammen.( http://hd.se/landskrona/2010/03/13/raddningstjanst-ryckte-ut-pa/ ) Brandkåren kom och fiskade in Ellinors väska.
Oliver slog till mig ett par gånger. Jag har skador på mina händer, höger hand kan jag inte lyfta saker med eller knyta näven. Har blåmärken och är svullen.
Sen att Jenny skyddar hon tjejen som tog Ellinors väska var riktigt fittig!
Sen blandade sig Pierre och Nicke in. Jag tyckte om er som vänner, men nu tåler jag inte ens tanken på er...

1 kommentar:

  1. Polisanmäl för misshandel.. finns pengar att hämta om inte annat för skadestånd, sveda och värk

    SvaraRadera