Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 mars 2010

Vad gör man med en ful unge?

Jag drack 1 liter kaffe imorse. Brukar aldrig dricka kaffe. Jag kommer nog inte kunna dricka det på ett tag. Efter skolan mötte jag Veronica i stan. Vi gick runt i alla butiker och jag såg allmänt smart ut i mina glasögon. Vi gick till och åt på restaurang Stortorget. Maten var riktigt god, men det var en för liten portion till våra stora magar. Vi köpte med oss bakelser och tog bussen ut till Nova Lund. Jag har saknat att umgås med Veronica. Hon är så härlig att umgås med, vi skojar om allt hela tiden och är ironiska. Vi såg en ful unge på bussen och sa om vi hade fått lika fula ungar så hade vi lämnat bort dem eller plastikoperat dem. Vi kan vara riktigt råa ibland, men vi har alltid hur kul som helst när vi är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar